۱۳۸۸ آبان ۱۰, یکشنبه

زائران حتما پین کد گوشی‌های خود را فعال کنند

مدیر کل روابط بین‌ اپراتورهای ارتباطات سیار:
زائران حتما پین کد گوشی‌های خود را فعال کنند
زائران خانه خدا هنگام زیارت در مکان‌های شلوغ و اماکن زیارتی نظیر بیت‌الله الحرام یا مسجدالنبی تلفن همراه را با خود نبرند.

به گزارش سیتنا عباس لطفعلیان مدیر کل روابط بین‌ اپراتورهای شرکت ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه 60 درصد سرقت گوشی تلفن همراه در اماکن شلوغ و مراکز تجمع زائران صورت می‌گیرد گفت: سال گذشته از میان کسانی که سیم‌کارتشان به هر دلیلی به سرقت رفته و یا مفقود شد، تنها کسانی متحمل ضرر و زیان نشدند که توصیه‌های ضروری همراه اول را که در دفترچه‌های راهنما بود، به دقت مطالعه و به آن‌ها عمل کردند.
او با تاکید بر اینکه مشترکان باید حتما پین کدهای سیم‌کارت خود را فعال کنند گفت: چنانچه پین کد گوشی فعال باشد، بعد از هر بار روشن شدن تلفن همراه از مشترک شماره پین کد سوال می‌شود و چنانچه این شماره به اشتباه وارد شود سیم‌کارت فعال نخواهد شد، بنابراین به همه زائران توصیه می‌شود نسبت به فعال کردن این کد اقدام کنند.

وی افزود: چنانچه زائران مجبورند تلفن همراهشان را در اماکن شلوغ با خود ببرند، حتما تلفنشان را خاموش کنند؛ چراکه در صورت خاموش بودن و فعال نبودن پین کد امکان سوءاستفاده از تلفن همراه وجود ندارد.

لطفعلیان گفت: از آنجا که تعرفه‌های سرویس رومینگ بین‌المللی زیاد است به زائران توصیه می‌شود فقط در صورت ضرورت با ایران تماس بگیرند و بیشتر تماس‌ها از نوع دریافتی باشد.




هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ