۱۳۸۸ آبان ۱۵, جمعه

استفاده از توان علمي متخصصان و اساتيد دانشگاه، باعث رفع مشکلات سلامت مي شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني زاهدان گفت: تعامل مرکز بهداشت استان با اعضاي هيات رييسه دانشکده بهداشت و متخصصان عفوني باعث نهادينه شدن روشهاي علمي براي ارتقاي شاخص‌هاي سلامت مردم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه سيستان و بلوچستان، منصور شکيبا در جلسه توديع و معارفه معاون بهداشتي دانشگاه با اشاره به حضور کارشناسان زبده و با تجربه‌اي که در حوزه معاونت بهداشتي دانشگاه به ارائه خدمت مشغولند بر ضوروت بومي کردن علم با استفاده از واقعيتهاي استان تاکيد کرد و گفت: در صورتي که تجارب ارزشمند کارکنان حوزه سلامت با يافته‌هاي علمي دنيا همراه شود، دستيابي به اهداف نظام سلامت تسريع خواهد شد.

وي ، تغيير و تحول در مديريت نظام سلامت را يکي از ملزومات ارتقاي کيفيت خدمات عنوان کرده و افزود: جابجايي خدمتگزاران در اين حوزه به معني نفي خدمات گذشته نيست بلکه با هدف استفاده مطلوب تر از توان علمي و تجربه تخصصي ساير نخبگان صورت مي گيرد.

دکتر شکيبا، نيروي انساني را مهمترين سرمايه هر سازمان عنوان کرد و گفت: کمبودهاي اعتباري سازمان نبايد به کارکنان واحدهاي مختلف دانشگاه و ارائه دهندگان خدمت به مردم منتقل شود.

در اين جلسه از خدمات محمدمهدي واحدي، معاون سابق بهداشتي دانشگاه تقدير به عمل آمد و سيدمهدي طباطبايي به عنوان سرپرست حوزه معاونت بهداشتي و رئيس مرکز بهداشت استان معرفي شد.

مهدي طباطبايي، دانش آموخته مقطع دکتري تخصصي اپيدميولوژي بوده و سابقه چندين سال مديريت مرکز بهداشت شهرستانهاي زابل و زاهدان و همچنين فعاليتهاي مختلف پژوهشي در حوزه سلامت را در کارنامه خود دارد.



هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ