۱۳۸۸ آبان ۱۵, جمعه

جدايي زمان برگزاري آزمونهاي دانشنامه و گواهينامه

سرپرست واحد ارتقاي كيفيت آزمون‌هاي دبيرخانه شوراي آموزش پزشكي و تخصصي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با اشاره به ارائه ايده‌هايي براي بهبود بيشتر آزمون‌هاي گواهي‌نامه و دانشنامه تخصصي از پيشنهاد جدايي زمان برگزاري آزمون دانشنامه و گواهي‌نامه، لحاظ آزمون عملي در آزمون گواهي‌نامه و تفويض برگزاي آزمون گواهي‌نامه به دانشگاه‌هاي علوم پزشكي خبر داد.

دكتر كوروش وحيدشاهي در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با اشاره به ارائه پيشنهادهايي براي بهبود بيشتر آزمون‌هاي گواهي نامه و دانشنامه تخصصي، گفت: جدايي زمان برگزاري آزمون دانشنامه و گواهي‌نامه از جمله ايده‌هايي است كه اميدواريم در آينده اجرايي شود.

وي با بيان اينكه در حال حاضر آزمون گواهي نامه با وضعيت مطلوبي برگزار نمي‌شود، اظهار كرد: بايد در آزمون گواهي نامه آزمون عملي در نظر گرفته شود.

سرپرست واحد ارتقاي كيفيت آزمون‌هاي دبيرخانه شوراي آموزش پزشكي به واگذاري برگزاري آزمون گواهي‌نامه به دانشگاه‌هاي علوم پزشكي اشاره كرد و افزود: برخي از افراد معتقدند كه بهتر است برگزاري آزمون گواهي نامه به دانشگاه‌هاي علوم پزشكي واگذار شود ولي در زمينه جدايي آزمون گواهي نامه دانشنامه و لحاظ آزمون عملي در آن معمولا كليه صاحبنظران نظر موافقي دارند.



هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ