۱۳۸۸ آبان ۱۵, جمعه

نتايج طرح سربازي اعضاي هيات علمي دانشگاهها تا بهمن اعلام مي‌شود

مديركل دفتر نظارت و ارزيابي آموزش عالي وزارت علوم با اشاره به قانون نحوه تامين هيات علمي در طرح سربازي و برخي شرايط اين طرح، گفت: نتيجه بررسي درخواست متقاضيان داراي مدرک کارشناسي ارشد در بهمن ماه و پس از اعلام سهميه از سوي ستاد کل نيروهاي مسلح اعلام خواهد شد.

به گزارش سرويس صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، دكتر رضا عامري گفت: ثبت کليه فيلدهاي مربوط به مشخصات متقاضيان از سوي دانشگاهها الزامي است. بديهي است به تقاضاهايي که بطور ناقص ثبت شده باشند پاسخ منفي داده خواهد شد.

وي ادامه داد: در رشته‌هاي مهندسي عمران، مهندسي شيمي، مهندسي کامپيوتر، مهندسي مکانيک، مهندسي برق، معماري، رياضي و آمار صرفا پرونده متقاضيان داراي مدرک دکتري قابل بررسي است و د رساير رشته‌هاي تحصيلي متقاضيان واجد شرايط با عنايت به دانشگاه محل اخذ مدرک، دانشگاه متقاضي، معدل فرد و ... انتخاب خواهند شد.

وي با بيان اينكه احراز و حفظ شرايط لازم تا زمان اعلام سهميه از سوي ستاد کل براي متقاضيان استفاده از طرح سربازي الزامي است، گفت: دانشگاهها و موسسات آموزش عالي لازم است در صورت انصراف متقاضي (به دلايل اعزام به خدمت، معافيت و ...) نسبت به اعلام آن از طريق پورتال و ثبت آن در فيلد توضيحات اقدام كنند.

عامري در خاتمه تاكيد كرد:‌دانشگاهها از ثبت افرادي که در سالهاي قبل معرفي شده و نتيجه بررسي قبلا اعلام شده است اکيدا خوداري كنند و تنها افرادي که براي جذب در سال 1388 معرفي مي شوند در پورتال مربوطه ثبت شود.



هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ