۱۳۸۸ آبان ۱۵, جمعه

رونمايي پنج مدل ارزان‌قيمت گوشي‌هاي نوكيا

سازنده تلفن همراه نوكيا پنج مدل جديد تلفن همراه ارزان‌قيمت را با هدف بهبود تنوع گوشي‌هاي عرضه شده‌اش در بازارهاي در حال توسعه معرفي كرد.

به گزارش سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين شركت كه با داشتن سهم بازار 60 تا 70 درصدي، يك بازيگر كليدي در بسياري از بازارهاي در حال توسعه محسوب مي‌شود، تحت فشار رقيباني مانند ZTE قرار گرفته كه سعي مي‌كنند موقعيت خود را در بازار گوشي‌هاي ارزان‌قيمت بهبود بخشند.

قيمت مدل‌هاي جديد نوكيا بدون يارانه اپراتور و ماليات محلي از 20 يورو تا 54 يورو است؛ طبق بيانيه نوكيا، عمر باتري طولاني و آماده براي استفاده بودن تا 22 روز براي افرادي كه در مناطق با دسترسي محدود به الكتريسيته زندگي مي‌كنند، ضروري است.

گران‌ترين مدل‌هاي اين گروه، نوكيا 220 و نوكيا 2690 هستند كه به ترتيب 45 و 54 يورو قيمت دارند و از طريق خدمات Ovi Mail نوكيا از ارسال و دريافت ايميل در دستگاه پشتيباني مي‌كنند.

همچنين طبق اعلام نوكيا، سرويس «ابزار زندگي» اين شركت كه خدمات كشاورزي، آموزشي و اطلاعاتي به تلفن‌هاي همراه ارسال مي‌كند از اوايل ماه دسامبر 2009 در اندونزي راه‌اندازي مي‌شود؛ اين سرويس پيش از اين در هند راه‌اندازي شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ