۱۳۸۸ آبان ۱۵, جمعه

بررسي تعرفه وا‌يمكس براساس طرح تجاري و قيمت تمام شده

رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي درباره‌ي تعرفه‌هاي وايمكس - اينترنت پرسرعت بي‌سيم - گفت: اپراتورها بايد براساس طرح تجاري و قيمت تمام شده تعرفه‌هايشان را به اين سازمان پيشنهاد دهند تا در كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات مورد بررسي قرار بگيرد.

محمود خسروي - معاون وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات - در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي دو نرخي شدن خدمات پستي گفت: سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در جهت بهبود وضعيت دفاتر اقدامات موثري انجام داده و آيين‌نامه تبديل شدن اين دفاتر به پيشخوان خدمات دولت تهيه شده است كه با تبديل دفاتر به پيشخوان خدمات دولت همه خدمات دولت الكترونيكي از طريق اين دفاتر ارائه مي‌شود.

رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي همچنين درباره‌ي آخرين اخبار از اپراتور دوم پست گفت: كليات پروانه اين اپراتور در كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات تصويب شده و سازمان در حال آماده كردن اسناد مزايده است.

وي افزود: در تلاشيم تا پروانه فعاليت اپراتور دوم پست را تا پايان سال جاري صادر و به برندگان مزايده آن ارايه كنيم و درصورت وجود متقاضيان واجد شرايط اميدواريم كه بتوانيم پروانه فعاليت پست خصوصي کشور را به دو شرکت واگذار کنيم.

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ