۱۳۸۸ آبان ۱۰, یکشنبه

امكان‌پذير شدن استفاده از سيم‌كارت‌هاي اعتباري ايرانسل در موسم حج امسال

مشتركان سيم‌كارت‌هاي دائمي و اعتباري ايرانسل مي‌توانند از تلفن همراه خود در هر کشوري که با ايرانسل داراي توافقنامه سرويس رومينگ بين‌المللي باشد از جمله عربستان سعودي استفـاده کنند.

عليرضا قلمبر دزفولي در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب اظهار كرد: تا پيـش از اين امکان اسـتفاده از سرويس رومـينگ تنها براي مشـترکان سيم‌کارت‌هاي دائمي ايرانسل وجود داشت اما از اين پس و براي نخستين بار در ايران، مشترکان سيم‌کارت‌هاي اعتباري ايرانسل نيز قابليت دريافت و برقراري تماس را در کشورهاي طرف قرارداد با ايرانسل خواهند داشت.

به گفته مديرعامل ايرانسل، مشترکان سيم‌کارت‌هاي اعتباري ايرانسل براي استفاده از سرويس رومينگ بين‌المللي بايد ثبت‌نام سيم‌کارت خود را تکميل و مدارک خود را به ايرانسل ارسال کرده و همچنين از داشتن شارژ کافي و يا به همراه داشتن کارت شارژ اطمينان حاصل كنند.

او ادامه داد: درصورتي كه مقصد مشترك به يكي از كشورهايي كه شركت MTN در آن‌ها به‌عنوان اپراتور تلفن همراه حضور دارد، مشترك مي‌تواند با خريد كارت شارژهاي موجود در بازار همان كشور كه متعلق به MTN است، سيم‌كارت ايرانسل خود را شارژ كند و نسبت به ساير شبکه‌ها هزينه کمتري بپردازد.

وي تصريح كرد: سيستم هوشمند ايرانسل به‌صورت خودكار عمليات تبديل ارز را انجام مي‌دهد. همچنين امكان شارژ از طريق شارژ اينترنتي، شارژ الكترونيكي و سرويس خط به خط از داخل كشور و توسط اقوام و خويشان مشترك فراهم است.

به گفته دزفولي مشتركان براي فعال‌سازي سرويس رومينگ بين‌الملل سيم‌كارت اعتباري خود بايد کد #7*1*2*3*140* را از خط ايرانسل خود شماره‌گيري كنند و در پايان سفر، هنگامي که به ايران باز مي‌گردند با وارد کردن کد #8*1*2*3*140* اين سرويس را برروي خط خود غيرفعال كنند.

مدير عامل ايرانسل يادآور شد: از آنجا که تعداد کشورهاي طرف قرارداد رومينگ با ايرانسل در حال افزايش است، مشتركان مي‌توانند براي مشاهده آخرين وضعيت اين ليست و تعرفه‌هاي رومينگ به سايت اينترنتي ايرانسل به نشاني www.Irancell.ir مراجعه كنند.



هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ