۱۳۸۸ آبان ۱۷, یکشنبه

فاصله‌هاي زياد تاثيري بر اراده‌هاي بزرگ ندارد

هرگاه از کاري ترسيدي خود را درآن بينداز؛ زيرا ترس از آن کار زيانبارتر از اقدام به آن کار است. انساني که کار بزرگي را مي‌خواهد انجام دهد بايد تحملش را هم بالا ببرد.

به گزارش سرويس نگاهي به وبلاگ‌هاي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در ادامه مطلب وبلاگي به نشاني http://shokofa84.blogfa.com آمده است: آنان که از ما جلوتر هستند؛ طرز فکر و رفتار خاص خود را دارند. به بدشانسي اعتقادي ندارند؛ کورکورانه تقليد نکرده و به عواقب و نتايج کارهاي خود فکر مي‌کنند. ترس و اضطرابشان را کنترل مي‌کنند و مي‌دانند که اگر اراده‌شان را در زندگي به کار بگيرند پيروزي از آن‌هاست.

هر چند که روي کاغذ فاصله خواستن تا توانستن فقط يک ويرگول است، ولي در دنياي واقعي بين خواستن تا توانستن فاصله زيادي وجود دارد. با اين حال فاصله‌هاي زياد تاثيري بر اراده کساني که براي رسيدن به هدف عزم را جزم کرده‌اند، ندارد. آن‌ها از ريسک کردن براي تغيير اوضاع نمي‌ترسند، زيرا انسان‌هايي هستند که واقعا قدر چيزهاي با ارزش را مي‌دانند. هر چند مي‌دانند بدون از دست دادن چيزي نمي‌توانند چيزي ديگر را به دست آورند؛ اما براي رسيدن به هدفي که در فکرو ذهن دارند حاضرند بهاي آن را با جان و دل بپردازند.



هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ